Masmédiá

12. júla 2006 zaútočil Izrael na svojho suseda, Libanon. Na štát, ktorého predseda vlády sa oficiálne dištancoval od akcií, ktoré Izrael využil ako prehľadnú zámienku na likvidáciu libanonskej infraštruktúry a vyhladzovanie jeho ľudu.
Väčšina slušných ľudí odsudzuje bezhraničnú agresivitu a aroganciu Izraela, nájdu sa však aj takí „ľudia“, ktorí za ním stoja za každých okolností. Medzi nimi v prvom rade tvorcovia vlajkovej lode „neokonzervatívneho“ hnutia, časopisu .týždeň.

Štefan Hríb – moderátor relácie Pod lampou – vedel dať svojej diskusnej relácii úplne všetko – chýbalo len to najdôležitejšie – pluralita názorov. Fakt je ten, že Hríb ako novinár zlyhal. Ostal mu už len týždenník .týždeň, ktorý pod maskou „bez bulváru“ vymýva až nebezpečne veľa mladých mozgov obhajobou militantnej americkej a izraelskej politiky. Celý týždenník má personálne i ideologicky veľmi blízko k OKS.

Vyhlásenie proti vykonštruovaným lžiam portálu Aktuálne.sk

Lucia Nicholsonová – redaktorka portálu Aktuálne.sk napísala článok s názvom „Kamarát Matice hanobí Židov a Rómov“. Máme za to, že celý článok napádal opodstatnenosť štátom financovanej inštitúcie Matica slovenská. V článku sa snaží dokázať spojitosť medzi naším webom, ktorý sa snaží označiť známym bezobsahovým pojmom „extrémistický“, a Maticou slovenskou.

Magazín .týždeň, ktorý sa netají tým, že väčšie sympatie chová k SMK ako k Slovenskej národnej strane či Matici slovenskej, v čísle 11/2007 opäť „hviezdil“ článkom Andreja Bána o tom, čo by rád nazval „objektívnym“ vykreslením situácie za prvej Slovenskej republiky. Článok mal ale od nestranného vykreslenia faktov dosť ďaleko, o čom svedčí už aj skutočnosť, že sa v ňom slovné spojenie „slovenský štát“ nachádza zásadne len s malým začiatočným písmenom (zatiaľ čo akcie vzbúrencov z roku 1944 spomínajú ako „povstanie“ s veľkým začiatočným písmenom).

Hedviga Malinová .týždeňKoncom roka 2004 bol na Slovensku založený magazín .týždeň. Aj vďaka štedrým sponzorom vychádza dodnes. Už z prvých vydaní bolo jasné, akú cestu si razí. Za celé tri roky pôsobenia sa .týždeň prezentoval demagógiou, nekritickým obdivom politiky USA, podkopávaním slovenského národného cítenia, neustálym a neprimeraným zdôrazňovaním holokaustu, dvojitým metrom, presadzovaním multikulturalizmu a kultúrnej a ekonomickej globalizácie . Týmto rozhodne nepozdvihol úroveň slovenskej žurnalistiky.

Spomienka na Daniela TupéhoBratislavské noviny 27/2006 na str. 6 uverejnili informáciu o tom, že sa odhalí pomník Danielovi Tupému – obyčajnému študentovi, ktorý bol 4. novembra minulého roku zavraždený dodnes neznámymi páchateľmi.

Magazín .týždeň v čísle 38/2006 uverejnil prieskum najcitovanejších „nezávislých odborníkov“ v slovenských médiách. Týkal sa tlačených aj televíznych médií, ktoré majú na trhu zdrvujúci podiel (noviny Pravda a SME; televízie STV, Markíza, JOJ a TA3). Na ohromný údiv demokratických rojkov vyšlo najavo, že stanoviská „expertov“ do všetkých významných médií dodáva „pár známych tvárí“, ktorých názory sú si podobné ako vajce vajcu.

V priebehu posledných dní sa vo viacerých politicky korektných médiách objavili pohoršujúce sa články o tom, ako „Neonacisti našli nový spôsob propagandy na internete“. Už len výber „ilustračného“ obrázku, zobrazujúci hajlujúcich skinhedov, je zavádzajúci. Taktiež text nadpis a celého zvyšku článku. Autorom Metapédie tiež pripisujú údajnú „nenávisť“. Na to SME si však už na Slovensku zvykli…

Čiernokošeliari podľa SME

Čiernokošeliari podľa SME

Je všeobecne známe, že denník SME, keď píše o slovenských nacionalistoch, úmyselne zavádza a očierňuje nad objektívny rámec. Robí tak aj v prípade Slovenskej pospolitosti. Aj keď to bolo veľakrát Pospolitosťou vysvetľované, SME naďalej píše o uniformách „pripomínajúce Hlinkove gardy“.

Správa na SME.sk z 31. 10. má názov „Čiernokošeliari strašili v mestách“ a je pri nej uvedená aj fotka, kde je človek v uniforme Slovenskej pospolitosti pri vlajke Nového slobodného Slovenska. Ak má na obrázku odfotený muž čiernu košeľu, akú farbu má potom vlajka Nového slobodného Slovenska?

Vo veku 82 rokov zomrel minulú sobotu v USA jeden z najznámejších amerických novinárov Henry A. Grünwald, dlhoročný šéfredaktor spravodajského magazínu Time. Narodil sa v roku 1922 vo Viedni ako Heinz Anatol Grünwald. V roku 1938 bola jeho židovská rodina nútená utiecť pred nacistami do USA.

Zábava